JustMommies Message Boards

JustMommies Message Boards (http://www.justmommies.com/forums/)
-   2013 Playroom (http://www.justmommies.com/forums/f2038-2013-playroom/)
-   -   Letter to Pregnant Childless Self (http://www.justmommies.com/forums/f2038-2013-playroom/2635808-letter-to-pregnant-childless-self.html)

MamaSkunk March 18th, 2013 04:27 PM

Letter to Pregnant Childless Self
 
Preview: A Letter to my Pregnant, Child-Less Self

Bahahaha alot of truth to this

sunnydaze March 18th, 2013 05:10 PM

Re: Letter to Pregnant Childless Self
 
loved it

TeresaV March 18th, 2013 05:37 PM

Re: Letter to Pregnant Childless Self
 
Hahahaha. Brilliant!

MrsLat March 18th, 2013 05:42 PM

Re: Letter to Pregnant Childless Self
 
Too funny!

ashleykathleen March 18th, 2013 06:31 PM

Re: Letter to Pregnant Childless Self
 
So freaking true.

QueenCrafty March 18th, 2013 06:58 PM

That's great!

pamela.burke611 March 18th, 2013 08:10 PM

Re: Letter to Pregnant Childless Self
 
ahhhh hahahaahahaha priceless! :D

navywifey2003 March 18th, 2013 09:54 PM

Re: Letter to Pregnant Childless Self
 
This speaks to what happened with a fb friend today. Lol

Steph625 March 18th, 2013 10:16 PM

Re: Letter to Pregnant Childless Self
 
Hahaha! Tube socks and saggy vagina! Too funny!

4hearts March 18th, 2013 10:19 PM

Re: Letter to Pregnant Childless Self
 
:rofl: :rofl: Great link!


Yea, I used to have a friend w/o any kids that I eventually de-friended for one bc she always had snide little comments about my parenting and how she'd do things differently, yadda yadda. Well, she's got a kid now and I often wonder if it's occurred to her yet about how she had nooo idea WTH she was talking about before and that she was being a jerk! haha.. probably not. :rolleyes:


My BFF is also not a parent yet and she is completely non-judgmental. She realizes that she won't really know until she's been there. She has an open mind and only knows what she thinks or suspects she'll be like or do as a parent. One reason I love her so much is her attitude about this kind of stuff. But, she's a diamond in the rough.


I didn't really have time to have opinions pre-children. I got pregnant at the age of 20. I just kinda went with whatever DH wanted to do and I'm glad I was so open minded bc it was a lot smoother transition into finding a natural parenting groove.

Karen78 March 19th, 2013 05:50 AM

Re: Letter to Pregnant Childless Self
 
Hahaha!! This is perfect! I laughed out loud at the "going to the dentist will be the most relaxing thing you have time for" part. I remember thinking that when my son was a month old and I had an appointment! I have another appointment scheduled for August 1st and I know I'll be thinking that again!

MommaMandaPanda89 March 19th, 2013 03:14 PM

Re: Letter to Pregnant Childless Self
 
I laughed and cried while reading this - but it was just what I needed today.
Thank you for sharing!

crawmommy March 20th, 2013 11:57 AM

Re: Letter to Pregnant Childless Self
 
this is really good! Thanks for the good laugh :)

eshute March 20th, 2013 12:13 PM

Re: Letter to Pregnant Childless Self
 
This scared the crap out of me, but I laughed anyway. I try not to judge parents except in extreme situations (such as seeing a child dragged through a parking lot or a father smack a daughter across the face). I have no idea what I'm doing with this kid, even though I've had a lot of experience with babies. I know it'll be different with my own and I'm hoping that I keep an open mind.


All times are GMT -7. The time now is 06:10 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2016, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
Copyright © 2003-2012 JustMommies.com, All Rights Reserved.