PDA

View Full Version : Teen Mommies and Mommies to Be


Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96

  1. Juice?
  2. FUNNIEST THING!!
  3. OH WOW:)
  4. Whooo!
  5. Yay!!!
  6. Plans?
  7. Justine
  8. Clothes
  9. !---Shutterbug---!
  10. O Wow!
  11. I AM SO EXCITED!!!!!!
  12. LISAnANDY!!!!!
  13. Hey girls!
  14. Question about sleeping...
  15. Did you know..
  16. Hey girls
  17. Another topic
  18. i really want a...
  19. JELISSA
  20. This was small, but meant a lot
  21. Andrika!
  22. harry potter 7...
  23. PICTURES!!!!
  24. MM
  25. The Baby Sales
  26. Lookie!
  27. Finally
  28. Do we have the same taste in movies?
  29. Movies?
  30. I'm a horrible mother!!!
  31. Superbowl
  32. HOLY PIGG! LOL
  33. Good News and Bad News and Even Bigger News
  34. hehehe
  35. weird?
  36. grr..
  37. What are you planning ?
  38. Whats for dinner ?
  39. Do you ?
  40. What does your children prefer ?
  41. xREMYx
  42. Thinking about stepping down..
  43. All I wanna do..
  44. Just wanta say....
  45. The Shiny Ball Look is Back!
  46. unbelievable..
  47. Blinkies and things...
  48. im scared ...
  49. 1:30am...Guess what seamus did
  50. Going..
  51. MMMMM sweet
  52. Celebrity wanna be..
  53. Umm..
  54. Had/Got This?
  55. smells
  56. im board
  57. Laura
  58. I dont want to wait!
  59. I Need to Quit Teaching
  60. noisy neighbors..
  61. Freaked out.
  62. Sandy
  63. Calling all girls !!
  64. awwwwe!!!!!!!
  65. Where is ?
  66. Where is ?
  67. New sign up for shutterbug !!
  68. Calling all shutterbug players !!
  69. Maren !
  70. Cutting teeth!
  71. What's for dinner girls??
  72. What the ?!@%
  73. My Super Sweet Sixteen
  74. The gym!
  75. I'm so excited
  76. Wedding Talk Tonight
  77. Attraction
  78. myspace
  79. I'm so tired
  80. Delayed, of course..
  81. CRAZY LIFE!
  82. My Kitty Cat!
  83. My Baby is a Man :(
  84. My New Hair Style
  85. signature..
  86. Mommies....
  87. Do your kids act more like ?
  88. Do you read any ?
  89. Mommies do you miss ?
  90. Sandy
  91. Would like some opnions
  92. Where..
  93. Startin to get ticked off
  94. EKKK:|
  95. WOO
  96. OMGGG YAY!
  97. o_O
  98. Dream about Dontae
  99. I can't sleep
  100. late..
  101. Do you eat too much when you are bored?
  102. Are you a picky eater?
  103. Are you supersticious?
  104. Do you have money saved for your kid's college tuition?
  105. Sinful Saturday
  106. soo moody..
  107. NOT AGAIN!!!!!!
  108. anyone like..
  109. DR appt today!!
  110. Just Random Tidbits
  111. i just cried listening to these...
  112. I'm so upset
  113. I went to my 1st doctor's appointment today!!!
  114. Roll Call !
  115. Did you go prom ?
  116. Are you happy in ?
  117. Are you ?
  118. Lucky or Unlucky ?
  119. Is it possible??
  120. Going to the ER
  121. Question????
  122. Weekend plans ?
  123. Seamus Got a Toy Box
  124. Veronica
  125. Justine
  126. i have a question about hair lol
  127. How do I...
  128. made a new siggy!
  129. where is everyone today?
  130. awwwwe, we got a new pet!!
  131. Im New! And I have a question
  132. Girls We are no longer in the Top 3
  133. can you believe that....
  134. soooo hungry!!
  135. SamIAm..
  136. Robert
  137. omg!!
  138. Jamie
  139. ouchhhhhhh! : (
  140. Im new!
  141. I got some stuff for Baby Bean
  142. Piercings?
  143. I Never
  144. Mystery Mom Sign Ups
  145. nouvelles images de moi
  146. Friday Five
  147. Do you
  148. Spring Time Blinkie
  149. About Dreams!
  150. umm wow horrible night!!
  151. I SEE YOU....
  152. Are you ?
  153. Pt. II
  154. O.M.G
  155. How...
  156. Oddness
  157. Grr
  158. why me?? why now??
  159. Seamus Bit his lip!
  160. Uh oh.
  161. What Is Your....
  162. Sandy....
  163. MMMM
  164. boyfriends parents UGHHH
  165. racerbabie..
  166. Come one Come all...Newbies and Lurkers!!!
  167. When do you plan on taking maternity leave?
  168. Soo.. yeah lol
  169. Oh wows lol
  170. so angry..
  171. new
  172. Whats going on???
  173. How did they react?
  174. Just Popping In With A Question!
  175. My pack n play came, along with snow lol
  176. What's the best advice someone has given you so far?
  177. Whats it like being a teen mom?
  178. MY BIG BELLY
  179. pics :)
  180. Sick Doc
  181. Selling
  182. I'M PREGNANT!!!!!
  183. I think
  184. About the other appointments!
  185. Whew
  186. Music?
  187. I'm excited
  188. How much?
  189. ok girls!
  190. i think i squish the baby!!
  191. so frustrated
  192. WOAH! lol
  193. I am putting my foot down
  194. Okay?!?!
  195. What do I do?
  196. Silly Names?
  197. Since you had a baby...
  198. had a fun night :D
  199. Appt.
  200. Finally everything is working out!!
  201. OB appointment today!
  202. Motherhood ?
  203. Pregnancy ?
  204. Round 10 of April 06 Idol!
  205. The weather ?
  206. Wonderful Wednesday !
  207. I could kill
  208. JM anniversary
  209. Tax refund
  210. im so sick of them living here
  211. Prayers Needed please!
  212. Guess what?
  213. YAY!
  214. I GOT ITT!
  215. My little thing before my appt.
  216. question...
  217. Uh-Oh Ladies
  218. Kristen
  219. I have a date tomorrow
  220. I Had Fun Today!!!
  221. Just wanted to say hey
  222. Hey
  223. B/C Method you used
  224. He rolled!
  225. hi girls!
  226. aww my little girl
  227. For the mums..
  228. Question about getting individual insurance while pregnant?
  229. Plans for tonight?
  230. Neat Idea
  231. Who?
  232. Sandy (Dontae's mom)
  233. Could really use some thoughts and prayers
  234. When did you ?
  235. A museum about Teenage parents !
  236. katoka ((Alicia))
  237. =(
  238. OMG
  239. Sandy (babyboomami) and Dominique
  240. wow time flys
  241. Anyone?
  242. LaDiEs!!!
  243. Alicia
  244. I didn't know that lol
  245. Lisa!
  246. Oh where Oh where?
  247. Gettin..
  248. Furry Baby
  249. Alergic Reaction
  250. SOO SLOWW!

Terms of Use Health Disclaimer Privacy Statement