Log In Sign Up

Candace's bump :) baby #2 {updated on 6/4}


Forum: 2011 Playroom

Notices

Welcome to the JustMommies Message Boards.

We pride ourselves on having the friendliest and most welcoming forums for moms and moms to be! Please take a moment and register for free so you can be a part of our growing community of mothers. If you have any problems registering please drop an email to boards@justmommies.com.

Our community is moderated by our moderation team so you won't see spam or offensive messages posted on our forums. Each of our message boards is hosted by JustMommies hosts, whose names are listed at the top each board. We hope you find our message boards friendly, helpful, and fun to be on!

Reply Post New Topic
  Subscribe To 2011 Playroom LinkBack Topic Tools Search this Topic Display Modes
  #1  
March 7th, 2011, 01:37 PM
Platinum Supermommy
Join Date: Dec 2008
Location: NC
Posts: 6,357
bumpity #2

-5ish weeks I like to call this my leftover Logan pooch


-7 weeks & hello bloat..I'm so ready to look pregnant not PUDGY! lol.
(Excuse my messy hair & loungy SAHM look, major sexiness, right?!)


-9 weeks finally able to eat again & I think some of the bloat is gone..woohoo!!


-10w5d (counting this one as my 11 weeker) I can tell a huge difference & the bottom of my belly is hard as a rock. Excuse the comfy granny panties, lol. Best things to sleep in while pregnant!!


-13w3d baby's HB was 156 today @ the doctor


-14w2d


-15 weeks


-16w2d hellloooo bump!!


-17 weeks watch out ladies, I might bump you lol


-18w2d offically popped out there & huge! lol


-20 weeks (19w6d) half way there!!
__________________
Candace mommy to Logan, Eden & sweet Arden Jane


Last edited by love.our.logan579; June 4th, 2011 at 10:50 AM.
Reply With Quote
  #2  
March 7th, 2011, 03:54 PM
LindsAyla's Avatar Mega Super Mommy
Join Date: Nov 2008
Location: Florida
Posts: 2,990
You do NOt look pudgey! That bloat looks more like a preggo bump than pudgey! You look awesome! And, I love love love Logan in the first pic
__________________
Thank you Claire1979 for our adorable siggy!
Reply With Quote
  #3  
March 7th, 2011, 04:04 PM
Platinum Supermommy
Join Date: Dec 2008
Location: NC
Posts: 6,357
Aww, thank you Lindsey, you are too sweet!! I'm feeling very pudgy right now, lol. Like seriously, I think my "bump" at 6w3d is about 10 times bigger than Angela's 18week bump it's just mean I tell you! Haha.
__________________
Candace mommy to Logan, Eden & sweet Arden Jane

Reply With Quote
  #4  
March 7th, 2011, 04:29 PM
Mega Super Mommy
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,306
You look great!
Reply With Quote
  #5  
March 7th, 2011, 08:30 PM
Platinum Supermommy
Join Date: Dec 2008
Location: NC
Posts: 6,357
thanks Christina! You ladies are seriously awesome! Way to make a bloated girl feel better
__________________
Candace mommy to Logan, Eden & sweet Arden Jane

Reply With Quote
  #6  
March 8th, 2011, 06:03 AM
Super Mommy
Join Date: Dec 2010
Location: Northern Virginia
Posts: 985
haha I feel ya!!! and dont worry about the SAHM look.. I own those pair of pants with the green band on them (Old Navy right? lol) and wear them all the time too! .. I live in sweats hahaha

and you look AMAZING!!!!
__________________
Jessica
Mommy to Hayden (4/15/09) and...


Reply With Quote
  #7  
March 8th, 2011, 08:22 AM
Platinum Supermommy
Join Date: Dec 2008
Location: NC
Posts: 6,357
Quote:
Originally Posted by Alternamom View Post
haha I feel ya!!! and dont worry about the SAHM look.. I own those pair of pants with the green band on them (Old Navy right? lol) and wear them all the time too! .. I live in sweats hahaha
Haha, yep! Old Navy I'm so glad I'm not alone, sometimes DH will come home from work & be like "you wore THAT all day today?" haha. "Why yes I did, and I even went to the grocery store in THIS! So other people had to look at me in THIS!" The majority of the time it's some yoga pants paired with one of his oversized shirts or a hoodie. I know it must scream "SEXY" to him. Like he just knows he is going to walk in from work & get romanced by me & my sexy attire! Bahaha, oh what a joke.
__________________
Candace mommy to Logan, Eden & sweet Arden Jane

Reply With Quote
  #8  
March 17th, 2011, 01:18 PM
mommyjaz's Avatar Mega Super Mommy
Join Date: Mar 2011
Posts: 1,366
So cute!
__________________
Thank you AlexAiden Mommy for the wonderfully beautiful siggy!!!
Reply With Quote
  #9  
March 21st, 2011, 06:07 PM
Platinum Supermommy
Join Date: Dec 2008
Location: NC
Posts: 6,357
updated
__________________
Candace mommy to Logan, Eden & sweet Arden Jane

Reply With Quote
  #10  
March 22nd, 2011, 06:50 AM
Mega Super Mommy
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,306
Adorable! You look great!
Reply With Quote
  #11  
April 2nd, 2011, 09:03 AM
Platinum Supermommy
Join Date: Dec 2008
Location: NC
Posts: 6,357
updated my almost 11 week bumpage
__________________
Candace mommy to Logan, Eden & sweet Arden Jane

Reply With Quote
  #12  
April 2nd, 2011, 05:41 PM
Jacobbbsmommy's Avatar Happy but Lost
Join Date: Apr 2010
Location: Lakeland, FL
Posts: 2,579
yay! GROW baby! you can totally see a bump. how exciting
__________________
Reply With Quote
  #13  
April 2nd, 2011, 10:11 PM
Joanna1127's Avatar Platinum Supermommy
Join Date: Feb 2006
Location: MA
Posts: 22,161
Send a message via AIM to Joanna1127
you look amazing! so jealous of your body!
__________________
Reply With Quote
  #14  
April 3rd, 2011, 06:15 PM
Super Mommy
Join Date: Dec 2010
Location: Northern Virginia
Posts: 985
lookin good!!!!
__________________
Jessica
Mommy to Hayden (4/15/09) and...


Reply With Quote
  #15  
April 3rd, 2011, 06:46 PM
Liz_SD's Avatar Mega Super Mommy
Join Date: Feb 2011
Location: San Diego, CA
Posts: 1,137
Send a message via Skype™ to Liz_SD
grow baby grow!!! you look amazing. i'm totally jealous!!!
__________________

Reply With Quote
  #16  
April 6th, 2011, 04:15 PM
BrittneyLA's Avatar Mom of three boys!
Join Date: Oct 2008
Posts: 4,780
Beautiful!!
__________________
8/13
Reply With Quote
  #17  
April 19th, 2011, 09:00 AM
Platinum Supermommy
Join Date: Dec 2008
Location: NC
Posts: 6,357
thanks so much for all of the sweet words ladies!!

updated with 13 week bump...feeling huge as crap these days & not in the cute "I have baby bump" but in the "I ate too much" pudge, lol. I'm so ready to be further along so the bump is a real bump!
__________________
Candace mommy to Logan, Eden & sweet Arden Jane

Reply With Quote
  #18  
April 19th, 2011, 10:21 AM
ashleyjo's Avatar Mega Super Mommy
Join Date: Jan 2009
Posts: 4,909
Aww-- you look great!
__________________
Ashley
Wife to Ray, mama to Colin (4), Brock (2) & expecting our baby GIRL 10.20.2014


Reply With Quote
  #19  
April 28th, 2011, 07:59 AM
Jacobbbsmommy's Avatar Happy but Lost
Join Date: Apr 2010
Location: Lakeland, FL
Posts: 2,579
cute bump! GROW BABY!
__________________
Reply With Quote
  #20  
May 2nd, 2011, 08:31 AM
Platinum Supermommy
Join Date: Dec 2008
Location: NC
Posts: 6,357
updated updated updated
__________________
Candace mommy to Logan, Eden & sweet Arden Jane

Reply With Quote
Reply

Topic Tools Search this Topic
Search this Topic:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -7. The time now is 11:39 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0