Log In Sign Up

Sooo happy... Appointment update/belly button ?'s answered


Forum: May 2013 Playroom

Notices

Welcome to the JustMommies Message Boards.

We pride ourselves on having the friendliest and most welcoming forums for moms and moms to be! Please take a moment and register for free so you can be a part of our growing community of mothers. If you have any problems registering please drop an email to boards@justmommies.com.

Our community is moderated by our moderation team so you won't see spam or offensive messages posted on our forums. Each of our message boards is hosted by JustMommies hosts, whose names are listed at the top each board. We hope you find our message boards friendly, helpful, and fun to be on!

Like Tree18Likes
  • 6 Post By TeeCee
  • 2 Post By rheaimedved
  • 3 Post By TeeCee
  • 1 Post By EverydayJoy
  • 1 Post By TeeCee
  • 2 Post By Whiterozse
  • 1 Post By commomama
  • 1 Post By mamamac
  • 1 Post By rheaimedved

Reply Post New Topic
  Subscribe To May 2013 Playroom LinkBack Topic Tools Search this Topic Display Modes
  #1  
December 18th, 2012, 12:13 PM
Mega Super Mommy
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,198
After my crazy day of worries yesterday my appointment today went better then I expected.

First off my weight gain is going as planned. Ive gained 3 pounds since december 3rd. 3 pounds is alot for me to gain so that was a huge plus for me.

Second, baby was so active again!! Heart beat was around 130's and we kept getting kicks and moving away from the doctor.. Hahaha

Next baby had hit a growth spur since my last appointmrnt. And now my uterus and baby have caught up with my weeks. Uterus measured level with my belly button and im excitd for everything...

I asked about the belly button topic haha
My doctor says, if you have a deep innie your belly button wont stick out so much unless your uterus pushes it out. But if it hasnt changed by now it most likely wont make a big difference.
As for the feel, look and smell part... Its all individual experiences. But it would be a good idea to keep moisture on it. Just so it doesnt get irritated.

So to each is their own belly button... Good luck to.us all lol
__________________
Reply With Quote
  #2  
December 18th, 2012, 12:23 PM
Veteran
Join Date: Sep 2012
Location: CT
Posts: 418
Great news about the baby growing and you gaining weight! yay!

Lol! about the belly button questions!! That is awesome you asked!
__________________
Reply With Quote
  #3  
December 18th, 2012, 12:25 PM
Mega Super Mommy
Join Date: Oct 2012
Location: TEXAS!
Posts: 1,772
I see my milkshake plan is working for you...! Congrats
mamamac and TeeCee like this.
Reply With Quote
  #4  
December 18th, 2012, 12:32 PM
Mega Super Mommy
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,198
Quote:
Originally Posted by rheaimedved View Post
I see my milkshake plan is working for you...! Congrats

Hehehehe =) it is... Plus its milkshakes
theres a place called.johnny rockets across from my work where they make an awesome strawberry milkshake... Ive become a regular. I get a free curly fries along with it cause im preggo =)
__________________
Reply With Quote
  #5  
December 18th, 2012, 12:35 PM
Brock's minion
Join Date: Nov 2012
Location: Chicago, Il
Posts: 1,120
Omg you are cracking me up..very happy about the catch up
__________________

Michelle
Reply With Quote
  #6  
December 18th, 2012, 01:16 PM
EverydayJoy's Avatar Platinum Supermommy
Join Date: Dec 2011
Location: Pacific NW
Posts: 6,635
You're the best! Thanks for asking the hard questions for us!
TeeCee likes this.
__________________


Little Bud: Blooming in Heaven 1.24.12
Reply With Quote
  #7  
December 18th, 2012, 01:31 PM
Mega Super Mommy
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,198
Lol, I had to..
After that topic I just got super curious.
Plus I had an appointment... Thats what doctors are for =)
EverydayJoy likes this.
__________________
Reply With Quote
  #8  
December 18th, 2012, 08:45 PM
Whiterozse's Avatar Veteran
Join Date: Sep 2012
Posts: 492
You don't know how happy it makes my heart that you asked these questions to your doctor!! lol Thank you!!

And I am so glad that you and baby are doing well
mamamac and rheaimedved like this.
__________________





Reply With Quote
  #9  
December 18th, 2012, 09:19 PM
Mega Super Mommy
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,198
Quote:
Originally Posted by Whiterozse View Post
You don't know how happy it makes my heart that you asked these questions to your doctor!! lol Thank you!!

And I am so glad that you and baby are doing well
Haha your welcome =)

And thanks... Im happy about baby and I
__________________
Reply With Quote
  #10  
December 18th, 2012, 09:19 PM
Veteran
Join Date: Feb 2011
Posts: 326
Awesome
TeeCee likes this.
__________________



Thanks Jaidynsmum!



Reply With Quote
  #11  
December 19th, 2012, 04:52 AM
Mega Super Mommy
Join Date: Sep 2012
Location: Virginia Beach, VA
Posts: 1,708
I'm glad you and baby are doing well. Good to know about the belly button stuff.

And I LOOOOOOOOOOOOOOOOVE (love!) Johnny Rockets. Oh. Em. Gee. So jealous you have one so close to you! Now I want a greasy burger, fries, and a milkshake...
TeeCee likes this.
Reply With Quote
  #12  
December 19th, 2012, 07:27 AM
Mega Super Mommy
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,198
Quote:
Originally Posted by mamamac View Post
I'm glad you and baby are doing well. Good to know about the belly button stuff.

And I LOOOOOOOOOOOOOOOOVE (love!) Johnny Rockets. Oh. Em. Gee. So jealous you have one so close to you! Now I want a greasy burger, fries, and a milkshake...
Haha, youre a johnny rockets gal too?

I can never get enough. I literally became an addict after I got pregnant.
I could sit in there for hours listening to music and eating lol
__________________
Reply With Quote
  #13  
December 19th, 2012, 10:59 AM
Mega Super Mommy
Join Date: Oct 2012
Location: TEXAS!
Posts: 1,772
Johnny Rockets is legit.
TeeCee likes this.
Reply With Quote
Reply

Topic Tools Search this Topic
Search this Topic:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -7. The time now is 02:11 AM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0