Log In Sign Up

do you like to....


Welcome to the JustMommies Message Boards.

We pride ourselves on having the friendliest and most welcoming forums for moms and moms to be! Please take a moment and register for free so you can be a part of our growing community of mothers. If you have any problems registering please drop an email to boards@justmommies.com.

Our community is moderated by our moderation team so you won't see spam or offensive messages posted on our forums. Each of our message boards is hosted by JustMommies hosts, whose names are listed at the top each board. We hope you find our message boards friendly, helpful, and fun to be on!

Reply Post New Topic
  Subscribe To 2012 Playroom Birth Stories LinkBack Topic Tools Search this Topic Display Modes
  #1  
October 25th, 2011, 09:57 PM
KimberlyAnn327's Avatar Mega Super Mommy
Join Date: Dec 2009
Posts: 4,945
Sing? Yes
Dance? Actually no. I feel awkward doing it
Cook? LOVE cooking!
Read? Yes
Exercise? Depends on what it is
Shop? Meh, I'm pretty indifferent
Watch movies? Yes
Clean? God no! Hate it!
__________________

Reply With Quote
  #2  
October 25th, 2011, 10:59 PM
kdrew88's Avatar Mega Super Mommy
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,471
Sing? Yep, I sing at my church sometimes. Not usually solos although I have done them in the past. I get super nervous so it's not my favorite thing. DH and I have done a duet before. Usually it's just 'part singing' where there are 4-6 of us up there with our own mics.
Dance? Occassionally. I used to love line dancing but I've forgetten most of them. I tried Zumba recently and that is pretty fun!
Cook? LOVE cooking!
Read? Yes, but mostly when on vacation.
Exercise? I like to play sports but I don't really care for exercising in general, it's boring. I should do it more though.
Shop? I love shopping WAY too much! I love finding bargains!
Watch movies? Yep!
Clean? Don't like cleaning but I do love a clean house so it's a necessary evil.
__________________
Kelly

First Time Mommy to Tatum Elaine born March 10th, 2012. 8 lbs, 9 oz, 21 inches long
Reply With Quote
  #3  
October 26th, 2011, 12:33 AM
Conners Mommie +2's Avatar Platinum Supermommy
Join Date: May 2009
Location: Easley, SC
Posts: 9,302
Sing? Yep, love to!!!
Dance? Sure do
Cook? depends on the day really....
Read? I do...but can never find the time with a toddler attached to my leg and wanting me to hol dhim all the time. lol
Exercise? nope, sure don't! LOL
Shop? heck no!!!!!!!
Watch movies? I sure do....all kinds!
Clean? nope....I'm with Amy. I'm clean, but messy! LOL
__________________

Reply With Quote
  #4  
October 26th, 2011, 05:26 AM
Conners Mommie +2's Avatar Platinum Supermommy
Join Date: May 2009
Location: Easley, SC
Posts: 9,302
Sing?
Dance?
Cook?
Read?
Exercise?
Shop?
Watch movies?
Clean?
__________________

Reply With Quote
  #5  
October 26th, 2011, 05:31 AM
Mandy1108's Avatar Expecting a little boy!!
Join Date: Apr 2011
Location: Virginia
Posts: 1,200
Send a message via Skype™ to Mandy1108
Sing? Yes but not in front of anyone lol

Dance? I cant dance. I think the only time I danced was at our wedding.

Cook? Yea I dont mind this...but I think Im doing less of it now that Im pregnant.

Read? I'm not much into reading books.

Exercise? I walk every evening. Me, hubby, MIL, Hubbys sister and our 2 dogs.

Shop? Yep

Watch movies? Yea hubby got me Netflix last Christmas and I love having that.

Clean? No! HAHA
__________________



Reply With Quote
  #6  
October 26th, 2011, 05:42 AM
CAMPMOMMYAMY's Avatar Mega Super Mommy
Join Date: Dec 2004
Location: East TN
Posts: 2,594
Sing? Oh yeah! But am I any good? Nope!!!
Dance? Love it! Not lately though
Cook? I love love love trying new recipes and making pretty foods.
Read? I'll read shampoo bottles if I'm out of books or magazines lol.
Exercise? Totally, but it has to be fun like team sports, hiking, etc. I get so bored with treadmills, etc. After this pregnancy we are going to start mountain biking so I'm excited!
Shop? As long as I'm still breathing!
Watch movies? I love it but there never seems to be enough time.
Clean? Not really. I'm a clean but cluttered type of girl
__________________










Reply With Quote
  #7  
October 26th, 2011, 06:03 AM
mommy2noelle's Avatar Platinum Supermommy
Join Date: Feb 2009
Location: DC Metro
Posts: 5,718
Sing? Yep, but I'm not a good singer, except for to Noelle.

Dance? Heck yeah

Cook? Most of the time

Read? Yeah

Exercise? I was starting to like it when I got pregnant...

Shop? Online

Watch movies? Yep

Clean? NO...who likes to clean?
__________________

Thank you Jaidynsmum for my gorgeous siggy!

Reply With Quote
  #8  
October 26th, 2011, 06:08 AM
mythreesons's Avatar Mega Super Mommy
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,693
Sing? yes...but I can not carry tune!
Dance? yes...although I have no rhythm
Cook? most of the time
Read? love to...just wish I had more time to do it
Exercise? no
Shop? no
Watch movies? yes
Clean? not really, although I wish I didn't have to do it so much
__________________

Thank you Jaidynsmum for my wonderful siggy!





Me: Kristine

Reply With Quote
  #9  
October 26th, 2011, 09:27 AM
Dizzi's Avatar Mega Super Mommy
Join Date: Aug 2011
Location: Mustang, OK
Posts: 2,666
Sing? Yes
Dance? Not really, just dance around the house with the kids
Cook? Yes
Read? Yes
Exercise? Every now and then but not religiously
Shop? When the mood strikes
Watch movies? Yes
Clean? LIKE to? Only sometimes lol
__________________
Mom: Tasia
Dad: Joe


Reply With Quote
  #10  
October 26th, 2011, 09:38 AM
KimiB's Avatar Super Mommy
Join Date: Aug 2011
Posts: 964
Sing? Yes, but only in the car when I'm alone.Dance? I enjoy ballet dancing. However, regular "night out" dancing? NO no no no I find it so embarassing!
Cook? Yes! But only for other people
Read? I absolutely love reading and don't make enough time for it. Also, I like to own my books because I'm too impatient to wait for holds at the library, so it gets expensive.
Exercise? Meh. I enjoy how I feel afterwards, but don't particularly enjoy exercise unless it's walking or ballet dancing.
Shop? Depends on my mood. I hate shopping for specific items because they are always too hard to find or expensive.
Watch movies? Only non-scary and non-action movies.
Clean? NO!
__________________

~*Kimi*~
Proud mama of Avery, born March 19, 2012, 6lbs 5 oz, 19 inches



Please check out my blog: http://familybirdsnest.blogspot.com
Reply With Quote
  #11  
October 26th, 2011, 09:44 AM
Thea Maria G's Avatar Mega Super Mommy
Join Date: Jun 2011
Location: Danbury CT
Posts: 1,424
Sing? Yes
Dance? Actually no,im 5'11 i feel awkward lol
Cook? um. I love eating lol
Read? Yes
Exercise? Yes but now im preggo i have no energy
Shop? Yep!
Watch movies? Yes
Clean?Heck no but every sat/sun i do so lol
__________________




31yr old Working Mama, MBA Graduate, Married Proud Mama of April Gabrielle E.
Reply With Quote
  #12  
October 26th, 2011, 10:10 AM
Mega Super Mommy
Join Date: Jul 2011
Posts: 1,214
Sing? Yes but not in front of people when they can hear me, I'm tone deaf haha
Dance? I used to love to dance, I still do in my house with dh and dd and I love dancing at weddings but with a bunch of people.
Cook? I do when I'm excited about what I'm making and I love seeing my family enjoy it but when I'm pressed for time and have come up with something quick I'm not a fan.
Read? I love to read just never have time to do it
Exercise? For the most part I like it I love the way I feel afterwards, unfortunately I couldn't continue what I was doing prior to pregnancy which I loved because it kept raising my heart rate and body temp too high
Shop? Yes when I have money to spend
Watch movies? Yes
Clean? Lately yes I get in the mood to clean and I put some music on and get a lot done, feels good, but I feel so exhausted afterwards
__________________
AmandaExpecting baby number two in March



http://i177.photobucket.com/albums/w.../ryderlee1.gif
Reply With Quote
  #13  
October 26th, 2011, 10:23 AM
Jintana's Avatar Dragoness
Join Date: Apr 2010
Location: Milpitas, CA
Posts: 1,768
Sing? Yes but I kind of suck
Dance? Yes but I *really* suck
Cook? No but I'm good at it
Read? Yes
Exercise? Yes but it's hard to be motivated when energy is low
Shop? Yes
Watch movies? Not often
Clean? Sometimes
__________________




Reply With Quote
  #14  
October 26th, 2011, 10:53 AM
Member
Join Date: Oct 2011
Location: LaMarque, Tx
Posts: 43
Sing? Yes Since I was in choir as a little girl. I love it.
Dance? Yep been dancing since I was like 5
Cook? LOVE cooking!
Read? Yes Mystery books are my favorite
Exercise? Yep but no exercise while pregnant and I hate that.
Shop? Sometimes.
Watch movies? Yes I love to be scared
Clean? God no! Hate it! I clean when I'm mad
Reply With Quote
  #15  
October 26th, 2011, 12:15 PM
cherry08's Avatar Platinum Supermommy
Join Date: Sep 2008
Location: Toronto, ON, Canada
Posts: 5,825
Sing? Um not really
Dance? Yeah but I don't too much anymore since I don't go anywhere!!
Cook? YES
Read? Love it
Exercise? Sometimes
Shop? Who doesn't love shopping?!
Watch movies? Love movies
Clean? Um no not at all!
__________________















Reply With Quote
  #16  
October 26th, 2011, 02:46 PM
-Bailey-'s Avatar Mega Super Mommy
Join Date: Aug 2011
Posts: 2,442
Sing: yes, mostly in the car or around the house my.voice is not so good though

Dance: absolutely. I took dance all through high school and really wanted to start up again before I
got pregnant. The BF likes dancing at bars/clubs or whatnot but had to get me fairly drunk to do it haha

Cook: Yep, but I lost all my really good recipes so I kinda suck at it now. Working in a restaurant doesn't make me wanna run home and cook by any means.

Read: All the time, but I'm picky on what books I like.

Exercise: Hell no! I hate it.

Shop: Depends. For stuff I really really want its fun, I spend way too much money and book and music stores I hate shopping for clothes for myself.

Watch Movies: not really. Most cant get my attention or just drag on too long. I prefer tv shows and have tons of em on DVD

Clean: YES! I'm a clean freak, I truly enjoy cleaning.
__________________

Reply With Quote
  #17  
October 26th, 2011, 02:50 PM
Beeker's Avatar Mega Super Mommy
Join Date: May 2010
Location: Alameda, CA
Posts: 1,068
Sing? Like a pp I was in Choir but I have severe stage fright with solos. I was better when I was a kid.
Dance? Terribly but I like it.
Cook? Sure
Read? Almost every day
Exercise? HAHAHAHA. NO. Well, I LOVE Zumba, but I had to stop while preggo.
Shop? OMG LOVE it.
Watch movies? All the time
Clean? Um not if I can help it.
__________________

Thank you Jaidynsmum for my beautiful siggy!!
Reply With Quote
Reply

Tags
gtky

Topic Tools Search this Topic
Search this Topic:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -7. The time now is 01:19 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0