Log In Sign Up

Sucky Sunday!


Forum: Teen Mommies and Mommies to Be

Notices

Welcome to the JustMommies Message Boards.

We pride ourselves on having the friendliest and most welcoming forums for moms and moms to be! Please take a moment and register for free so you can be a part of our growing community of mothers. If you have any problems registering please drop an email to boards@justmommies.com.

Our community is moderated by our moderation team so you won't see spam or offensive messages posted on our forums. Each of our message boards is hosted by JustMommies hosts, whose names are listed at the top each board. We hope you find our message boards friendly, helpful, and fun to be on!

Reply Post New Topic
  Subscribe To Teen Mommies and Mommies to Be LinkBack Topic Tools Search this Topic Display Modes
  #1  
August 26th, 2007, 03:37 PM
Dombone's Avatar Twilight Obsessor.
Join Date: Nov 2006
Posts: 16,638
Did/does your baby use a pacifer?
How often did/do they have it?
Were/are they attached to it?
Any specific brand you like more?


For mommies who's little ones don't use one anymore...
When did you take it away?
Was it hard to wean them off of it?


For mommies who still use one...
When do you plan on getting rid of it?
Do you think it'l be hard to take them off of it?
__________________
Dominique










Reply With Quote
  #2  
August 26th, 2007, 06:12 PM
Dombone's Avatar Twilight Obsessor.
Join Date: Nov 2006
Posts: 16,638
Did/does your baby use a pacifer? Sometimes
How often did/do they have it? Not often, whenever I'd put it in he would usually just spit it out
Were/are they attached to it? Naw
Any specific brand you like more? Naw

For mommies who's little ones don't use one anymore...
When did you take it away? I don't really remember, he wasn't attached to it so it was no biggy
Was it hard to wean them off of it? Nope
__________________
Dominique










Reply With Quote
  #3  
August 26th, 2007, 06:24 PM
sara~b's Avatar Platinum Supermommy
Join Date: Aug 2006
Location: Pittsburgh PA
Posts: 10,350
Send a message via AIM to sara~b

Did/does your baby use a pacifer? Yes, she did.
How often did/do they have it? She used it all the time until I started to wean her off. Then she got it for naps and bed.
Were/are they attached to it? VERY!
Any specific brand you like more? They were ones from Wal-Mart that had Pooh characters on them

For mommies who's little ones don't use one anymore...
When did you take it away? A few months ago. She was a little over 2.
Was it hard to wean them off of it? Very. I waited until I had a week off work because she wouldn't sleep without one so I couldn't sleep either. I went 3 days with no sleep before she finally just gave them up. I told her we gave them to the poor babies.
__________________
Sara, 27, married to Shane, 31, mom to Gemma, 6, and Ashlyn, born 8/7/10







Running for my health and sanity!
PR's: 5k-25:05 (old PR 25:10), 5M-45:03 (old PR - 47:22), 10k - 52:00 (approximate - training), HM-2:25:58 (ran a 2:17:36 during marathon), Full- 4:49:25 (old PR -5:49:40), 50k-7:05:56, 50M-13:31:14, 100k- 18:59:31 (old PR 20:56)
(All of these PR's are going down this season!)

My Pregnancy Chart: http://www.fertilityfriend.com/home/1c6297
Reply With Quote
  #4  
August 26th, 2007, 06:33 PM
irhungary1988's Avatar Platinum Supermommy
Join Date: Oct 2006
Posts: 11,175
Did/does your baby use a pacifer? Nope
How often did/do they have it? all the time
Were/are they attached to it? yep
Any specific brand you like more? nope

For mommies who's little ones don't use one anymore...
When did you take it away?
Was it hard to wean them off of it?


He took it away from himself!
__________________

<a href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/waTnHuW/" rel="nofollow" target="_blank">

</a>
Reply With Quote
  #5  
August 26th, 2007, 07:05 PM
briena's Avatar Platinum Supermommy
Join Date: Jul 2006
Posts: 26,263
Send a message via MSN to briena
Did/does your baby use a pacifer? yes when shes cranky and when she goes to sleep, and when shes getting burped cuz otherwise she will SCREAM lol
How often did/do they have it? every day
Were/are they attached to it? sometimes she wont let you take it..sometimes she pulls it out herself and sucks her thumb
Any specific brand you like more? ummm i think its called Nuby? lol it has cool bump things on it for her gums and the outside rim of it is filled with gel cuz it doubles as a teething ring
__________________

Thank you Jaidynsmum for my siggy!
Reply With Quote
  #6  
August 26th, 2007, 07:12 PM
Platinum Supermommy
Join Date: Aug 2006
Location: Kingston Ontario Canada
Posts: 9,705
Did/does your baby use a pacifer? Sometimes
How often did/do they have it? Umm when he really fussy n just wanna suck on something small cuz he's teething
Were/are they attached to it? Nah
Any specific brand you like more? Nah

For mommies who still use one...
When do you plan on getting rid of it? When he hits a yr old
Do you think it'l be hard to take them off of it? Nope cuz he ain't addicted to it nor does he depend on it

__________________
Reply With Quote
  #7  
August 26th, 2007, 09:14 PM
jdee0509's Avatar Platinum Supermommy
Join Date: Jun 2006
Posts: 9,084
Send a message via AIM to jdee0509
Did/does your baby use a pacifer? ONLY FOR THE FIRST COUPLE MONTHS
How often did/do they have it? JUST WHEN SHE WAS CRABBY AND NOTHING ELSE SOOTHED HER
Were/are they attached to it? NO NOT ANYMORE, SHE WONT TAKE ONE
Any specific brand you like more? SHE ALWAYS PREFERED THE SOOTHIE KIND

__________________



Reply With Quote
  #8  
August 26th, 2007, 10:51 PM
Platinum Supermommy
Join Date: Jan 2006
Location: Wisconsin
Posts: 5,909
Send a message via AIM to Maren
Did/does your baby use a pacifer? yes
How often did/do they have it? ugh when she is tired and craby
Were/are they attached to it? she wasnt for the longest time but lately she has been very attached to it
Any specific brand you like more? nope just the nuk kind i guess

For mommies who still use one...
When do you plan on getting rid of it? im hope to in a couple months
Do you think it'l be hard to take them off of it? not really sure yet i hope not!!!
__________________





Visit my blog to find out how you can earn amazon gift cards
As well as just updates from me on everything!
http://lifeasmaren.blogspot.com/




Reply With Quote
Reply

Topic Tools Search this Topic
Search this Topic:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -7. The time now is 06:16 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0