Log In Sign Up

JustMommies Message Boards


Welcome to the JustMommies Message Boards.

We pride ourselves on having the friendliest and most welcoming forums for moms and moms to be! Please take a moment and register for free so you can be a part of our growing community of mothers. If you have any problems registering please drop an email to boards@justmommies.com.

Our community is moderated by our moderation team so you won't see spam or offensive messages posted on our forums. Each of our message boards is hosted by JustMommies hosts, whose names are listed at the top each board. We hope you find our message boards friendly, helpful, and fun to be on!

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 1.56 seconds.
Search: Posts Made By: lilgigglez1023
Forum: The Love Shack January 18th, 2012, 04:41 PM
Replies: 9
Views: 211
Posted By lilgigglez1023
Re: Januarys Layouts

I am too. I just can not get the mojo to do a lot of pages with only one picture on them. I do have a special few but not alot.:smile:
Forum: The Love Shack January 14th, 2012, 03:34 PM
Replies: 9
Views: 211
Posted By lilgigglez1023
Re: Januarys Layouts

Thanks so much ladies & I added 3 more pages. I am definitely trying to crank out the pages lol
Forum: Digital Scrapbooking January 14th, 2012, 11:07 AM
Replies: 2
Views: 101
Posted By lilgigglez1023
Re: 52 wk challenge

I was thinking of doing the week in review. I dont have patience or enough things going on to take a picture everyday. lol maybe i dont know. Thanks I will definitely look for a regular multi picture...
Forum: Digital Scrapbooking January 12th, 2012, 06:09 PM
Replies: 2
Views: 101
Posted By lilgigglez1023
52 wk challenge

Is anyone doing it? & if so where can I find some Free templates? My mojo is gone again and I really wanna do this and not fall behind. TIA
Forum: The Love Shack January 7th, 2012, 05:22 PM
Replies: 9
Views: 211
Posted By lilgigglez1023
Januarys Layouts

So I haven't had any motivation in Months to scrap and today I Finally got the mojo. lol So here are 2 pages I created and I'm hoping to create a few more. My Sons whole Bragbook is based on the Stud...
Forum: The Love Shack December 30th, 2011, 01:19 PM
Replies: 2
Views: 138
Posted By lilgigglez1023
Re: December layouts {part 1}

I love these pages and I love how your journaling is so honest and deep. I could definitely relate to your first page.
Forum: The Love Shack December 30th, 2011, 01:13 PM
Replies: 2
Views: 403
Posted By lilgigglez1023
Re: Dec. part 1

OMG I seriously love looking at your pages. I wish I was even half that talented. Great job mama.
Forum: 2012 Playroom December 20th, 2011, 07:33 AM
Replies: 21
Views: 311
Posted By lilgigglez1023
Re: Weight Loss?

I've lost 3 lbs since I found out I was pregnant on Dec 1st. i feel sooo drained although im trying to eat as much as possible =(
Forum: 2012 Playroom December 20th, 2011, 07:22 AM
Replies: 23
Views: 321
Posted By lilgigglez1023
Re: We have a heartbeat!!!!

awww congrats. I know it must've been a relief to hear that heartbeat =) I have mine in 8 days and I can't wait.
Forum: 2012 Playroom December 20th, 2011, 06:58 AM
Replies: 25
Views: 312
Posted By lilgigglez1023
Re: nicknames?

Gummibear for now. Daddy says if it's a girl it can stay that way but if it's a boy then we need a new nickname lol
Forum: 2012 Playroom December 20th, 2011, 06:20 AM
Replies: 28
Views: 342
Posted By lilgigglez1023
Re: have you bought anything?

I haven't *bought* anything yet per say but my mom has. I do have to admit that I already knitted 2 pairs of newborn longies with matching hats, and I started knitting a blanket =)
Forum: 2012 Playroom December 20th, 2011, 06:06 AM
Replies: 11
Views: 192
Posted By lilgigglez1023
Re: Is this #4 for anyone else? (or more?)

This is #4 for me as well. I don't even have a drivers license but I plan on getting one before baby gets here and Mini van is mostly likely what we will be looking at buying. *sigh* Now to learn how...
Forum: Digital Scrapbooking December 19th, 2011, 07:18 PM
Replies: 3
Views: 138
Posted By lilgigglez1023
Re: The kids and scrappin

aww thats great and I love love love that page. I've never thought of it but I should see if Kailyn would like that. My boys hate that kind of stuff. lol
Forum: 2012 Playroom December 19th, 2011, 12:50 PM
Replies: 14
Views: 166
Posted By lilgigglez1023
Re: favorite pregnancy related books

The Pregnancy Bible. I read it in my first pregnancy and loved it. They have it on Amazon for $20 and I think it's a book that I will definitely be purchasing =)
Forum: 2012 Playroom December 19th, 2011, 12:42 PM
Replies: 8
Views: 127
Posted By lilgigglez1023
Re: OMG I waaaaant......

OMG they seem to be on every single channel for every single commercial period. It'll show 3 commercials and McDonalds Big Mac has to be one of them. lol


K.A.T: I know exactly what you mean. lol...
Forum: 2012 Playroom December 19th, 2011, 12:17 PM
Replies: 8
Views: 127
Posted By lilgigglez1023
OMG I waaaaant......

Churros and Funnel Cake lol

I am totally craving this right now. Oh yea and A big Mac, because if I have to see that Darn McDonalds commercial again I will die. :D


What are you craving right...
Forum: 2012 Playroom December 19th, 2011, 10:40 AM
Replies: 25
Views: 709
Posted By lilgigglez1023
Re: "Seasoned" Mommies.. what will you do differently this time?

Lots of things =)

I want to have my baby at Home

I want to cloth diaper a newborn

I want to Exclusively breastfeed until baby weans which im hoping is way past 15 months that I did with DS2...
Forum: 2012 Playroom December 19th, 2011, 09:59 AM
Replies: 17
Views: 183
Posted By lilgigglez1023
Re: is anyone else you know IRL PG?

Well just this year my sister,2 best friends, my cousin, Ex SIL, 2 of Dear Fiance's Ex's, oh and 2 mutual friends me and my sister have all had babies or are pregnant.

the 2 mutual friends are...
Forum: 2012 Playroom December 19th, 2011, 09:06 AM
Replies: 9
Views: 129
Posted By lilgigglez1023
Re: I wanna Join =)

thanks ladies :D
Forum: 2012 Playroom December 19th, 2011, 08:34 AM
Replies: 9
Views: 129
Posted By lilgigglez1023
I wanna Join =)

Hi my name is Christina and the last time I was here I was part of the August 2008 DDC. After my son Jhaydien was born I kinda fell of JM and only lurked, but now I have a new little bun in the oven....
Forum: 2012 Playroom December 19th, 2011, 08:25 AM
Replies: 192
Views: 6,915
Posted By lilgigglez1023
Re: Official August 2012 Due Dates

Name:Christina
Screenname: Lilgigglez1023
Due Date:August 13,2012
What number baby is this for you?: #4 =)
Forum: Digital Scrapbooking November 22nd, 2011, 10:38 AM
Replies: 3
Views: 114
Posted By lilgigglez1023
Best Place to get Free Kits?

So I haven't been around in a loooong while and now that my computer works again, I cannot for the life of me find the USB flash drive where I had all my kits. Sigh so now I have to start from...
Forum: Digital Scrapbooking January 29th, 2011, 11:31 AM
Replies: 4
Views: 94
Posted By lilgigglez1023
Re: February Desktop?

thanks alot ladies
Forum: Digital Scrapbooking January 28th, 2011, 12:19 PM
Replies: 4
Views: 94
Posted By lilgigglez1023
Re: February Desktop?

thanks might just have to get a new picture of the kids together. although it's easier to get them seperate. lol
Forum: Digital Scrapbooking January 28th, 2011, 12:03 PM
Replies: 7
Views: 89
Posted By lilgigglez1023
Re: Black, White, & Hot Pink All Over!

Delicious Scraps has a Kit called Pinkalicious that actually has those colors in it.

here (http://www.deliciousscraps.com/search?q=Pinkalicious&x=29&y=14) ya go
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 09:43 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0