Log In Sign Up

JustMommies Message Boards


Welcome to the JustMommies Message Boards.

We pride ourselves on having the friendliest and most welcoming forums for moms and moms to be! Please take a moment and register for free so you can be a part of our growing community of mothers. If you have any problems registering please drop an email to boards@justmommies.com.

Our community is moderated by our moderation team so you won't see spam or offensive messages posted on our forums. Each of our message boards is hosted by JustMommies hosts, whose names are listed at the top each board. We hope you find our message boards friendly, helpful, and fun to be on!

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 1.59 seconds.
Search: Posts Made By: KendallsMommy
Forum: Twentysomething Mommies February 19th, 2012, 10:04 AM
Replies: 2
Views: 63
Posted By KendallsMommy
Taxes

Ugh I hate that word..BUT

Do you file early?
Wait until closer to April?

I filed February 4th and I'm still waiting on my refund. I had to be one of the one's that was delayed! LOL
Forum: Twentysomething Mommies February 19th, 2012, 10:02 AM
Replies: 6
Views: 125
Posted By KendallsMommy
Re: Mardi Gras

No..I would love to go to New Orleans tho!
Forum: Twentysomething Mommies February 18th, 2012, 02:43 PM
Replies: 4
Views: 66
Posted By KendallsMommy
Re: Worst subject?

Anything with history..lol
Forum: Twentysomething Mommies February 18th, 2012, 02:41 PM
Replies: 6
Views: 70
Posted By KendallsMommy
Re: Fears

Everything...and thats no joke.
Forum: Twentysomething Mommies February 18th, 2012, 02:38 PM
Replies: 8
Views: 116
Posted By KendallsMommy
Re: How are the kiddos?

Kendall's doing fantastic. We took a road trip today and went out to eat. We've had an awesome day (:
Forum: Twentysomething Mommies February 18th, 2012, 02:37 PM
Replies: 5
Views: 86
Posted By KendallsMommy
Re: Chased away

Ahhhh :p
Forum: Twentysomething Mommies February 11th, 2012, 04:38 PM
Replies: 11
Views: 193
Posted By KendallsMommy
Re: Stress - Need to vent..

Shew I went back and read that post and I sounded like a 16 year old. Anyway..I was just so upset. I love him I really do..just kinda needed more? Idk how to put it. Just a little spark in the...
Forum: Twentysomething Mommies February 11th, 2012, 04:36 PM
Replies: 4
Views: 83
Posted By KendallsMommy
Ya know what?

I went back on Justmommies when my PR was a DDC..oh my goodness. Well I was 18..let me clarify that LOL! And just reading some of my posts made me feel a bit embarrassed. I was with Kendall's father...
Forum: Twentysomething Mommies February 11th, 2012, 04:34 PM
Replies: 5
Views: 76
Posted By KendallsMommy
Re: Weekend What's Up?

We are just doing some normal chores..thats about it. Too cold for anything else.
Forum: Twentysomething Mommies February 7th, 2012, 03:57 PM
Replies: 11
Views: 193
Posted By KendallsMommy
Angry Stress - Need to vent..

I know I shouldn't complain or whine but I'm gonna..

Stress isnt the word for it. I'm now newly single. Ugh..which is a long story in itself. A relationship should be fun..right? Well I felt like...
Forum: Twentysomething Mommies February 5th, 2012, 01:22 PM
Replies: 57
Views: 573
Posted By KendallsMommy
Re: The person below me game

Nope!

TPBM has painted nails?
Forum: Twentysomething Mommies February 5th, 2012, 01:21 PM
Replies: 13
Views: 126
Posted By KendallsMommy
Re: Pinterest?

Yea, Emma. I think we are LOL
Forum: Twentysomething Mommies February 5th, 2012, 12:22 PM
Replies: 13
Views: 126
Posted By KendallsMommy
Question Pinterest?

Do any of you ladies pin?

I love it. You can share recipe/craft ideas or just things you like or places you want to go. If you do pin I'd love to follow you! Between JM, Pinterest, and Facebook I...
Forum: Working Mommies February 5th, 2012, 12:20 PM
Replies: 8
Views: 164
Posted By KendallsMommy
Re: Lunches

It depends.

I try to bring my own..but its hard sometimes :p
Forum: Working Mommies February 5th, 2012, 12:18 PM
Replies: 12
Views: 182
Posted By KendallsMommy
Re: February Roll Call

Amelia

Maybe a night out to dinner.
Forum: Moms of Girls February 5th, 2012, 12:12 PM
Replies: 71
Views: 476
Posted By KendallsMommy
Re: this or that *game*

Crayons

Hard or soft taco?
Forum: Moms of Girls February 5th, 2012, 12:11 PM
Replies: 7
Views: 85
Posted By KendallsMommy
Re: weekend plans?

Had an awesome lazy weekend! And the Super Bowl tonight!
Forum: Twentysomething Mommies February 5th, 2012, 12:07 PM
Replies: 5
Views: 75
Posted By KendallsMommy
Re: Top 50 returns!

It's pretty exciting!!
Forum: Twentysomething Mommies February 5th, 2012, 12:04 PM
Replies: 6
Views: 109
Posted By KendallsMommy
Re: Super Bowl Sundaaaaaay!

It is Football..It is the time where all the men and women sit in front of the tv and yell obsentities(sp?) at the tv and each other until a team wins! LOL

Hahaha I'm joking..It is a really fun...
Forum: Twentysomething Mommies February 5th, 2012, 11:54 AM
Replies: 57
Views: 573
Posted By KendallsMommy
Re: The person below me game

Heck no! LOL

TPBM has blonde hair?
Forum: Twentysomething Mommies February 5th, 2012, 11:52 AM
Replies: 7
Views: 82
Posted By KendallsMommy
Re: Weekend What's Up?

Well it's been a very lazy but much needed "down weekend" for my little girl and I.
Forum: Twentysomething Mommies February 5th, 2012, 11:40 AM
Replies: 21
Views: 313
Posted By KendallsMommy
Stay at home momma or working momma?

Which one are you?

Stay at home momma or working momma?

I've been both..But right now I work. I'm a Phlebotomist at a Dr's Office.
Forum: Twentysomething Mommies February 5th, 2012, 11:36 AM
Replies: 7
Views: 68
Posted By KendallsMommy
Question Hosting Parties?

Since it's game day.. :p

Do you like to host parties?
Would you rather be the guest?

I like hosting as long as its casual and fun. But sometimes its easier to be a guest and not have to do...
Forum: Twentysomething Mommies February 5th, 2012, 11:34 AM
Replies: 57
Views: 573
Posted By KendallsMommy
Re: The person below me game

False.

TPBM is watching the Super Bowl tonight?
Forum: Twentysomething Mommies February 5th, 2012, 09:35 AM
Replies: 14
Views: 105
Posted By KendallsMommy
Re: Snow ?

Just a little..But I'm okay with that :p
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -7. The time now is 05:34 AM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0