JustMommies Message Boards

JustMommies Message Boards (http://www.justmommies.com/forums/)
-   Trying to Conceive (http://www.justmommies.com/forums/f29-trying-to-conceive/)
-   -   wanted to give a lil update...hope noone minds! (http://www.justmommies.com/forums/f29-trying-to-conceive/2648872-wanted-to-give-lil-update-hope-noone-minds.html)

Faith=2xBlessed May 7th, 2013 01:10 PM

wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
Went for my 2nd u/s to see if anything changed..well that yolk sac looking thing is still outside my uterus but look what's inside....
http://cimg4.ibsrv.net/gimg/www.just...c35b49d526.jpg
TWINS!!!!!!!!!! :D I'm over the moon :) just gonna keep praying everyday that my babies are in there and alive and healthy and this is a normal healthy pregnancy! Hope noones upset I posted in here just wanted to update my girls :) I go on fri again for another u/s to check on things!

dlammers May 7th, 2013 01:16 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
:grats: I will be praying that everything turns out great on Friday!

Renee360 May 7th, 2013 01:21 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
Congratulations!!! What a beautiful U/S picture!!!

hopeful_girl55 May 7th, 2013 01:27 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
AHHHHHHHHHHHHHHHHH!



I was literally bouncing my seat reading this at work. lol
OMG yay! So is the one bean going to be okay, I mean is it outside your uterus?
Oh I would be so happy if you got twins, that would be so special.
Please keep us updated, things like this are motivation to a girl like me. :D

Faith=2xBlessed May 7th, 2013 01:32 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
Hah Sam thanks :D there's two in my uterus but she's still not sure what that thing outside my uterus is could be another baby could be a fibroid could be nothing she said..if it is another baby they would go in and remove it and the other two would be ok!

hopeful_girl55 May 7th, 2013 01:39 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
OH EM GEE. :) That is so exciting. :D

bella88 May 7th, 2013 02:17 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
Woohoooooooo!!!! TWINS :D!!! How exciting! I'm so happy for you text words definitely don't cut it!
:party::party::party::party::party::high5::hug::bo p::wow::wow::excited: :excited: :dance:

and then for good measure... :getaway:

Faith=2xBlessed May 7th, 2013 02:24 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
Hahahaha elissa that made me laugh :D

JoannaEvelyn06 May 7th, 2013 02:25 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
YAY!!!! That could be why you got such an early :bfp:….. I think I might secretly be hoping for twins when I get pregnant. :)

2014 Offshoremama78 May 7th, 2013 02:53 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
I just opened this.. and I literally have the biggest grin walking around my house...
:inlove::wub::yougogirl::bluecheer::party::dothug: :yellowcheer: :excited: :grats::excited::yellowcheer: :dothug: :party::bluecheer: :yougogirl: :wub::inlove:

cutenurse24 May 7th, 2013 03:02 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
Yeah!!! So excited and over the moon for you!!! :rundance:

blakesgirl09 May 7th, 2013 03:37 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
Yay!!!yay!!!yay!!!yay!!!yay!!!yay!!!yay!!!yay!!!

Melissadd May 7th, 2013 06:03 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
I am soo excited for you...Congrats again..and please keep the updates coming.

kyekye May 7th, 2013 08:40 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
Congrats!! Twins is so exciting! Wish you a happy and healthy 9 months!!

epsilonbeta May 7th, 2013 08:51 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
How exciting! Congrats on the twins!!!

Lucy S. May 7th, 2013 10:07 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
WOW!! double congrats!! :D

SweetMommy May 7th, 2013 11:57 PM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
OMG OMG OMG!! Congratulations!! Twins!! YAY!!:)))

Faith=2xBlessed May 8th, 2013 03:39 AM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
Thanks girls :) I hope to see more of you in the ddc with me!! My everything is crossed for you!!! :)

twinkle23 May 8th, 2013 06:04 AM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
As I predicted twins for you, I totally think you should name one after me :P

Hope2Be13 May 8th, 2013 07:05 AM

Re: wanted to give a lil update...hope noone minds!
 
Omg omg omg!!! This made me so happy!!!! I am over the moon excited for you. Please keep us updated!! Congrats!!!


All times are GMT -7. The time now is 08:35 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
Copyright © 2003-2012 JustMommies.com, All Rights Reserved.