JustMommies Message Boards

JustMommies Message Boards (http://www.justmommies.com/forums/)
-   Trying to Conceive (http://www.justmommies.com/forums/f29-trying-to-conceive/)
-   -   Just Wanted to Share (http://www.justmommies.com/forums/f29-trying-to-conceive/2650998-just-wanted-to-share.html)

cutenurse24 May 16th, 2013 10:45 AM

Just Wanted to Share
 
So I know I posted in my other post about not really feeling like AF is coming. I just had to share my chart (I use countdowntopregnancy.com to do my charting instead or fertilityfriend.com) with ya'll for this cycle and last cycle. They look a little more different than what I expected them to. Any thoughts or opinions on them??

Current Cycle:
http://i308.photobucket.com/albums/k...psd2c6246d.png

Last Cycle:
http://i308.photobucket.com/albums/k...ps829ad5e0.png

hopeful_girl55 May 16th, 2013 10:51 AM

Re: Just Wanted to Share
 
hmmm that looks like a consistent gradual rise instead of unsteady up down temps.

I will definitely keep my Fxd that this is it! :D

aarafko May 16th, 2013 11:46 AM

Re: Just Wanted to Share
 
Looks very promising!! Fingers crossed! Are you testing soon?

MommaLove13 May 16th, 2013 11:50 AM

Re: Just Wanted to Share
 
OMG girl I would SOOOOO test soon! That chart looks amazing!! <3 <3 :wub:

bella88 May 16th, 2013 02:48 PM

Re: Just Wanted to Share
 
Looks like you're about 11dpo atm to me :). I know they get funny about temps needing to be above the pre O ones even when it's rising so I think that's where they would put crosshairs. I had a chart that looked kinda like that last cycle. It's a frustrating one for sure, I am kinda glad I chucked in temping when I did or it would have driven me nuts lol. I would guess O on CD16.

Gamer_Princess May 17th, 2013 07:14 AM

Re: Just Wanted to Share
 
When are you testing?! I agree with Elissa looks like you are 11 DPO :)

cutenurse24 May 17th, 2013 09:37 AM

Re: Just Wanted to Share
 
I'm not sure when I am going to test. At this present moment I don't have any hpt in my house. So most likely I will probably wait until Sunday to buy some tests and test.

FishermansWife4 May 21st, 2013 06:00 PM

Re: Just Wanted to Share
 
SOOOOOOOOOOOO.........Today is Tuesday and I didn't see an update and I HAVE to know, did you test??? :excited:

Gamer_Princess May 21st, 2013 10:36 PM

Re: Just Wanted to Share
 
:ditto:


All times are GMT -7. The time now is 08:20 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
Copyright © 2003-2012 JustMommies.com, All Rights Reserved.