Log In Sign Up

i can't get enough...


Welcome to the JustMommies Message Boards.

We pride ourselves on having the friendliest and most welcoming forums for moms and moms to be! Please take a moment and register for free so you can be a part of our growing community of mothers. If you have any problems registering please drop an email to [email protected].

Our community is moderated by our moderation team so you won't see spam or offensive messages posted on our forums. Each of our message boards is hosted by JustMommies hosts, whose names are listed at the top each board. We hope you find our message boards friendly, helpful, and fun to be on!

Reply Post New Topic
  Subscribe To Siggy Makers' Lounge LinkBack Topic Tools Search this Topic Display Modes
  #1  
March 4th, 2010, 07:26 AM
*Kiliki*'s Avatar i have absolute power
Join Date: Dec 2008
Location: By a Cornfield, Nebraska
Posts: 26,495
of posting to see my siggy!! LMAO sharon i showed it to raianna she LOVED it!!! she was like "omg mom that is so cute!" haha just thought i'd let ya know your work was loved by her

*btw what kit was used in this siggy? there are some really cool elements!
__________________


Kristy, wife to Karl 6.16.01, Mom to Raianna 12.7.00, Elyse 12.3.02 and Helena 7.20.07, step-mom to Frankie 7.3.97 and step-grandma to October 3.9.15


Reply With Quote
  #2  
March 4th, 2010, 07:33 AM
Zarziza's Avatar I have ooodles of IT!!
Join Date: Jan 2009
Location: London
Posts: 4,438
Send a message via Yahoo to Zarziza
Lol and i just want to keep looking at it....SO....Her hair is really long kristy, and really curly lol see i am starting a conversation so post away lol!! But yeah I agree this is a fab siggy!!
__________________



Reply With Quote
  #3  
March 4th, 2010, 07:34 AM
*Kiliki*'s Avatar i have absolute power
Join Date: Dec 2008
Location: By a Cornfield, Nebraska
Posts: 26,495
yep her hair is naturally like that!! always has been omg i should find some baby pics of her and show off the mop of curls she used to have!! LOL the longer it got it just got weighed down LOL

__________________


Kristy, wife to Karl 6.16.01, Mom to Raianna 12.7.00, Elyse 12.3.02 and Helena 7.20.07, step-mom to Frankie 7.3.97 and step-grandma to October 3.9.15


Reply With Quote
  #4  
March 4th, 2010, 07:42 AM
Sugar Pie Scraps's Avatar Landen's Mommy
Join Date: Feb 2008
Posts: 4,292
It is a gorgeous siggy Kristy And your daughter has beautiful hair!
__________________
Thanks to Yvonne for my GORGEOUS siggy!!
Reply With Quote
  #5  
March 4th, 2010, 07:45 AM
Zarziza's Avatar I have ooodles of IT!!
Join Date: Jan 2009
Location: London
Posts: 4,438
Send a message via Yahoo to Zarziza
aww how cute!! Zayd hair is dead straight and just a flick when washed, it is getting long now but i sooo don't wanna cut it!! Lemme show you a pic of when Azaad was baby..

__________________




Last edited by Zarziza; March 4th, 2010 at 07:51 AM.
Reply With Quote
  #6  
March 4th, 2010, 07:48 AM
*Kiliki*'s Avatar i have absolute power
Join Date: Dec 2008
Location: By a Cornfield, Nebraska
Posts: 26,495
elyse and helena really dont have that curly of hair...elyse more so than helena but its gotten straighter with each kid LOL
__________________


Kristy, wife to Karl 6.16.01, Mom to Raianna 12.7.00, Elyse 12.3.02 and Helena 7.20.07, step-mom to Frankie 7.3.97 and step-grandma to October 3.9.15


Reply With Quote
  #7  
March 4th, 2010, 07:49 AM
Zarziza's Avatar I have ooodles of IT!!
Join Date: Jan 2009
Location: London
Posts: 4,438
Send a message via Yahoo to Zarziza
okay i just realised his hair is not long in this one i do have one though and his hair was upto his shoulder!! he had it cut when he was 11!!

So who has curly hair in your family? and this might be the last question i need to do school pick ups soon!!

xx
__________________



Reply With Quote
  #8  
March 4th, 2010, 08:31 AM
*Kiliki*'s Avatar i have absolute power
Join Date: Dec 2008
Location: By a Cornfield, Nebraska
Posts: 26,495
LOL that would be my moms side of the family!! LOL
__________________


Kristy, wife to Karl 6.16.01, Mom to Raianna 12.7.00, Elyse 12.3.02 and Helena 7.20.07, step-mom to Frankie 7.3.97 and step-grandma to October 3.9.15


Reply With Quote
  #9  
March 4th, 2010, 08:35 AM
*Sharon*'s Avatar Platinum Supermommy
Join Date: Mar 2007
Posts: 35,717
I am soooooo glad you and Raianna like it!!!

I'll send you the links later for the kits...I used things from different kits and I need to track down what is from where. I changed the elements some though...I do that a lot. So the elements are a bit different than they would be to download.
__________________

Sharon, wife to Noah; mom to Belle (13.75), Ryllan (11.5), Finn (7.5), and Zane (4).


Reply With Quote
  #10  
March 4th, 2010, 08:36 AM
*Kiliki*'s Avatar i have absolute power
Join Date: Dec 2008
Location: By a Cornfield, Nebraska
Posts: 26,495
lol thanks!! i change em sometimes too no worries
__________________


Kristy, wife to Karl 6.16.01, Mom to Raianna 12.7.00, Elyse 12.3.02 and Helena 7.20.07, step-mom to Frankie 7.3.97 and step-grandma to October 3.9.15


Reply With Quote
  #11  
March 4th, 2010, 09:33 AM
Quantum_Leap's Avatar frequent flier
Join Date: Mar 2009
Location: Seattle area, Washington
Posts: 9,756
Quote:
Originally Posted by *Kiliki* View Post

Oh my gosh, look at that little cutie! She's like a perfect little rag doll, but even cuter! I love it!
__________________

Thank you to the SSMC makers for my beautiful siggies!

(x2)(x2)(October 2011)
Reply With Quote
Reply

Topic Tools Search this Topic
Search this Topic:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -7. The time now is 05:21 PM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0